Algemeen
1 a 2 meeste gevragen van die catergorie open staan, Daarna alles gesloten
Verhuur
Retouren
Winkel: Openingstijden & waxen slijpen
Hoe werkt het met verzendkosten?
Wij rekenen verzendkosten aan de hand van het land waar naar je de producten wilt versturen.
Zijn alle producten tweedehands?
We hebben een groot aanbod aan gebruikte producten online staan. Deze zijn allemaal gecontroleerd door onze experts. Hierdoor kunnen we top ski’s aanbieden voor een goedkope prijs. We hebben ook enkele producten online en in de winkel die nieuw zijn.
Zijn de ski’s gewaxt en geslepen?
Ja, al onze ski’s worden gewaxt, geslepen en gepolijst voor deze meegaan met de klanten. Dit bieden wij als extraatje aan als je ski’s of snowboardspullen huurt en/of koopt. Wil je langskomen om je eigen spullen te laten onderhouden? Kijk dan even op onze waxen & slijpen pagina.
Kan ik ook wintersportspullen inruilen?
Dat kan zeker. Wij willen wel graag het materiaal even bekijken. Je bent altijd welkom tijdens onze openingstijden.
Kunnen jullie de ski’s voor me afstellen?
Ski’s die in de winkel worden gekocht, stellen wij ter plekke. De ski’s die via de webshop worden gekocht, kunnen wij niet afstellen. Wil je je schoenen en ski’s op elkaar af laten stellen en zijn ze niet bij ons gekocht? Kom even langs in de winkel, dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Geef in de notitie aan dat je de schoenen afgesteld wilt hebben
Verhuren jullie ook dakkoffers?
Nee, deze verhuren wij niet. Wel verhuren en verkopen wij skitassen en schoenentassen.
Verkopen jullie ook losse bindingen voor snowboards?
Ja. Die verkopen wij in de winkel en online. Deze vallen op de website onder het kopje snowboard.
Wat zijn slalom, race, allmountain en twintip ski’s?
Dit zijn verschillende soorten ski’s die elk andere eigenschappen hebben.
Wat als er tijdens mijn skivakantie iets gebeurt?
Neem contact met ons op, dan zoeken we naar een passende oplossing.